باربری سرو

اتوبار و باربری سرو در سعادت آباد

باربری سرو

اتوبار و باربری سرو در سعادت آباد

اتوبار و باربری سرو در سال 1382 فعالیت خود را به صورت رسمی در سعادت آباد تهران آغاز کردند و به مرور و تکمیل کادر و افزایش تجهیزات ، محدوده فعالیت خود را به تمامی مناطق تهران ( شهرک غرب ، گیشا ، ستارخان ، جنت آباد شمالی ، پونک ، جردن ، میرداماد ، کردستان ، ونک و ... ) گسترش داد.
باربری سرور در حال حاضر خدمات مختلفی را به همشهریان گرامی ارائه می دهد .

  • ۰
  • ۰

اینکه چگونه شما کاری کنید که اسباب کشی و باربری به محل جدید، بدون استرس و فشار باشد، یک چالش است. بعضی از افراد به محض اینکه قصد اسباب کشی را دارند با یکی از شرکت های اتوبار و فعال در زمینه باربری ، تماس می گیرند ولی برخی دیگر تا حد امکان سعی می کنند که کارها را خودشان انجام دهند. به همین دلیل در این بخش سعی می کنیم که تا حد امکان مزایا و معایب هر یک از دو حالت یعنی استفاده از خدمات شرکت های باربری و اتوبار و یا اسباب کشی بدون کمک آنها را بررسی و مقایسه کنیم:
- بسته بندی:
اولین قدم پیش از انجام اسباب کشی، از دید بسیاری از افراد بسته بندی اسباب و اثاثیه است. اینکه کارگران حمل بار و باربری وسایل شما را بسته بندی کنند و یا شما شخصا خود این کار را انجام دهید دو مسئله کاملا متفاوت است به هرحال در صورتی که قصد دارید بسته بندی لوازم را خودتان انجام دهید موارد زیر را باید در نظر بگیرید:
•         زمان
•         هزینه
•         متریال های بسته بندی  
•         شکستنی ها
اگر خودتان اقدام به بسته بندی وسایل و لوزام منزل و یا شرکت می کنید، هر چند که این کار هزینه ای برای شما غیر از خرید جعبه و کارتن اسباب کشی، ندارد ولی در عوض وقت و زمان زیادی را از دست می دهید. شما به این ترتیب مجبور خواهید بود که جمع آوری و بسته بندی برخی از وسایل حساس مانند مبلمان و شکستنی ها را خود انجام دهید. این کار به اندازه کافی وقت و انرژی شما را خواهد گرفت ولی اگر بجای این کار از خدمات شرکت هایی که جزء ارائه دهندگان بهترین باربری  هستند، هم در وقت صرفه جویی خواهید کرد و هم خستگی و فشار چندانی به شما و اعضای خانواده وارد نخواهد شد. به این ترتیب می توانید بر روی مسائل مهم تر و اساسی اسباب کشی ذهن تان را متمرکز کنید. به خصوص اگر قصد حمل بار به شهرستان را دارید و یا مکان جدید شما فضایی بزرگ دارد، این مسئله اهمیتش دوچندان می شود.
در این بین، تعداد وسایلی که می خواهید بسته بندی کنید و همچنین وقتی که می خواهید برای این کار بگذارید، اهمیت دارند. در ضمن اگر محل مبداء و مقصد اسباب کشی شما، واحد آپارتمانی است، مسلما کار سختی را در پیش خواهید داشت و از مزایای استفاده از شرکت های اتوبار تهران و همچنین استفاده از تکنیک های آنها و تجهیزات شان محروم خواهید شد. بکار گیری وسایل و لوازم باربری توسط کارکنان این شرکت ها، این امکان را می دهد که وسایل و اسباب و اثاثیه شما، بدون وارد آمدن هیچ خسارتی به راحتی به مقصد حمل شوند.
- رانندگی:
برخی افراد در کشورهای خارجی ترجیح می دهند بجای رزرو خدمات باربری و استفاده از امکانات آنها، خودشان خودروی بزرگی مانند ون اجاره کنند و وسایل شان را با استفاده از این خودروها به محل جدید حمل و منتقل کنند. این کار شاید آزادی عمل را برای کسانی که اسباب و وسایل کمی دارند، بدهد ولی برای بسیاری از خانواده ها، شرکت ها و یا موسساتی که تعداد و همچنین ابعاد لوازم و وسایل شان نسبتا زیاد است، اصلا مناسب نیست. از طرف دیگر رانندگی با خودروهای باربری و هدایت و پارک کردن آن، به خصوص در محله های شلوغ شهر، کار هر کسی نیست. برای چنین مواردی از خودروها و ماشین های حمل بار مانند وانت بار، کامیون و یا کامیونت اهمیت دارد. بنابراین انتخاب ماشین حمل بار و باربری در اینجا اهمیتی دوچندان پیدا می کند.
- بیمه:
یکی از مزایای استفاده از شرکت های باربری تهران، بیمه است. در صورتی که اتفاقی برای هر یک از وسایل شما بر اثر حوادث غیر مترقبه بیفتد، بیمه خسارت آن را پرداخت خواهد کرد و از این لحاظ هیچ مشکلی نخواهید داشت. بسته بندی و گذاشتن وسایل شکستنی حساس از جمله تلویزیون، مانیتور کامپیوتر، ظروف، لیوان ها، بشقاب ها و غیره مستلزم بستنه بندی کامل و دقیق آنها و بکار بردن موادی مانند فوم برای پر کردن فضای خالی درون جعبه و کارتن های حاوی آنها است. همچنین استفاده از امکاناتی مانند استرچ رپ در باربری، به حمل اثاثیه و اسباب ها به طور امن و بی خطر کمک می کند.
به یاد داشته باشی که اگر خودتان اقدام به بسته بندی و حمل بار به مقصد کنید، (به خصوص اگر قصد حمل بار به شهرستان و یا مکانی دور دست در حاشیه یا اطراف تهران را دارید) با این کار ریسک سالم رساندن وسایل زندگی یا محل کارتان را بالا می برید. مسئله دیگر هم این است که چون کارگران حمل بار، با کارهای سنگین و طاقت فرسای باربری آشنا بوده آموزش های باربری و حمل بار را دیده اند در زمان حمل آنها، علاوه بر استفاده از تجهیزات مناسب، حواسشان به آسیب وارد نکردن به در و دیوارها هم هست. اگر شما و اطرافیان بخواهید همان وسایل را با سختی هر چه تمام به مقصد حمل کنید، شاید با چند بار بی دقتی علاوه بر آسیب رساندن به  لوازم منزل تان، در طول مسیر به راهروها، در و دیوار هم آسیب و یا خسارت وارد کنید. بنابراین بهتر است در این زمینه بیشتر فکر کنید.
- سلامتی و ایمنی:
اشیاء و لوازم زیادی هستند که می توانید آنها را در یک یا چند مرحله به محل جدید حمل کنید. این کار شاید موجب شود که کنترل بیشتری بر روال کار داشته باشید. البته اگر این ریسک را قبول می کنید، بدانید که مسئله دیگر سلامتی شماست که در صورت عدم رعایت اصول اسباب کشی و باربری، مثلا بلند کردن مبل و یا میزهای سنگین وزن ممکن است به کمر و ستون فقرات شما آسیب وارد شود. در صورتی که کارگران باربری و پرسنل شرکت های اتوبار تهران، این خدمات را به آسانی و بدون هیچ دردسری برای شما انجام می دهند.
به یاد داشته باشید که وارد شدن آسیب فیزیکی به بدن شما، در زمان اسباب کشی و حمل بار، می تواند علاوه بر ناراحتی های و مشکلات جبران ناپذیر این پروسه را هم به تعویق بیندازد و خود این مسئله هم موجب دردسرهای بیشتری برای شما و یا خانواده شود. به خصوص اگر برای اسباب کشی عجله دارید و یا در زمان مشخصی باید آن مکان را تخلیه کنید.
 در پایان ضمن اینکه باز هم تاکید می کنیم که اسباب کشی بطور شخصی و بدون استفاده از خدمات شرکت های اتوبار، می تواند ریسک بالای خود را داشته باشد، موجب اتلاف وقت شما نیز خواهد شد. همچنین با توجه به تلف شدن وقت و آسیب های احتمالی که ممکن است به اثاثیه یا حتی افراد خانواده در اسباب کشی شخصی بوجود آید هزینه نهایی باربری نیز با استفاده از خدمات شرکت اتوبار در میان مدت بسیار کمتر خواهد شد.

 

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • شورش ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی